چگونه TCM در ترکیب با سایر پزشکی می تواند به جلوگیری راهنما و یا درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه TCM (طب سنتی چینی) در ترکیب با سایر داروها می تواند در پیشگیری یا درمان نارسایی کلیه کمک کند؟ من می دانم که این سوال این است که توسط بسیاری از مردم مربوط می شود، تا امروز من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن به من بدهید.

طب سنتی چینی بخشی جوهر فرهنگ چینی است، می توان آن را به هزار سال پیش به تاریخ. TCM متفاوت از داروهای غربی است، بنابراین این درمان قدیمی دارای مزایای غیر قابل مقایسه خود را دارد. این بیشتر مستعد به علل ریشه به جای علائم یا عوارض تمرکز است. با این حال، داروهای چینی را به اثر به آرامی و در درمان حاد و همچنین موارد جدی بد هستند. علاوه بر این، ممکن است نیاز به زمان طولانی برای درمان این بیماری است. بنابراین، به منظور حل این مشکل، کارشناسان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی اختراع. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات مدرن پزشکی و فناوری با هم برای بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و موثر است. با کمک این درمان، نارسایی کلیه می توان جلوگیری کرد و یا معکوس با بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی گیاه چینی انجام می تواند کمک به درمان بیماری کلیه، اما نه همه داروهای مناسب هستند، بنابراین انجام توجه به داروهای شما را انتخاب کنید. شما بهتر است آن را توسط خودتان استفاده کنید، چرا که حتی دارو مناسب می توانید کلیه اگر شما آن را به کار گیرند در یک راه اشتباه صدمه دیده است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی TCM با دارو های دیگر ترکیب می تواند در پیشگیری یا درمان نارسایی کلیه و یا نیاز به هر گونه در برخورد با مشکل کلیه کمک، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما را امتحان کنید به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1390.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، TCM ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: